Searching... searching

tirsdag den 17. maj 2011

Eksamen er over os! FLYYYYYGT!

Hvis bare man kunne det. Nå men jeg har i hvert fald fået mine eksamener opgivet og det er ikke så slemt, jeg gider bare ikke rigtig mere. Nu vil jeg have hue på og på højskole  fandme så! :D Lad mig se, jeg skal op i skr. dansk(tjooh...), skr, matematik(pis...), skr. spansk(meeh), AT (kill me slowly...), mdt. engelsk (yayness! :D), mdt. spansk (oh f***... men i det mindst er det 24 timers!), mdt. historie (awesome! + 24 timers forberedelse <3) og mdt. dansk (meh... orker det ikke, men det fungerer)
Og jeg er faktisk ganske tilfreds, jeg gider dem som sagt bare ikke rigtig.

Iiiih jeg savner SVS-con. Det var så hyggeligt, selvom vi blev påkørt like 1,9km fra hvor vi skulle være (at blaffe ftw). Men det var nogle smadderflotte acts, selvom der var lidt for mange med lidt for meget musik. Jeg elskede acten med D.N.Angel, der var pædofil! Win! Og Rapunzel (virkelig flotte kostumer!), pokemon acten (bare fordi det er Pokemon) og dem med Hatsune Miku  (Vocaloid) - en sammen med Naruto fra damdamDAM Naruto! (baka 1 og baka 2 yay) og den hvor en pige skulle forestille at være Miku, der blev "prøvekørt"- samt acten fra Black Butler hvor Killing var med :D (Undertaker/Mad Hatter cosplay). Og jeg fik ikke engang brugt så mange penge som jeg regnede med ^_^ Idag har jeg haft T-shirten med InuYasha, jeg købte, på og overvejer nu om ikke jeg skal se Ragnarok animeen, som jeg også købte... decisions, decisions :3 I morgen gælder det skr. dansk, så der er ikke rigtig noget at læse op på. Wow pludselig har jeg bare så mange timer i døgnet, jeg ikke aner hvad jeg skal bruge på XD

Ih jeg har haft en god weekend - jeg var til housewarming hos Kath (Katharina) i Ballerup i hendes nye lejlighed med hendes nye kæreste. Der var ikke særlig mange mennesker, men det var superhyggeligt! Og Stine var der :3 Hun er altid så rar og så pææææn - OG det var rart at se Stefan og Thomas igen ^_^  Kath har FRITTE! Og PINDSVIN! Og slange og kat! Jeg har længe gerne ville have en ilder, men de skulle vist have et lidt voldsommere temperament i forhold til fritter, så nu vil jeg bare gerne have en fritte =D Fritte, fritte, fritte...

Ingen kommentarer: