Searching... searching

søndag den 1. maj 2011

GALLA!

Ih det var fedt! At have en kæmpekjole på, få sat hår og lagt makeup, nye smykker, nye (føtex-)sko, danse på Rådhuspladsen, køre med barbus, spise på Hard Rock Cafe - som ikke var den store kulinariske oplevelse, men med god stemning-, at blive kaldt "love" af engelske tjenere - det er SÅ rart!- have en sød galladate, fuldføre lancier, hygge mig med veninder og venner, at gå op af en rød løber og blive taget billeder af hele tiden! Hvis jeg engang finder ud af hvordan man lægger billeder ind på en blog, så skal min kjole vises frem :D For helvede da, galla er en fantastisk oplevelse. Og en perfekt mulighed for at udleve sine prinsessedrømme, som jeg synes jeg gjorde til fulde ^_^ Ih jeg ville gerne have galla hver dag. Uha, jeg føler mig helt girly-girly. :D Jeg kan godt forstå folk går så meget op i galla - det havde jeg aldrig rigtigt set som noget stort før, men nu! Hvis jeg engang får børn kommer jeg til at være så irriterende omkring galla altså... :D

Glad Simone ^_^

2 kommentarer:

... sagde ...

årh ja, galla<3
fin blog, skønne indlæg.. ;-)

Simone sagde ...

Tak skal du have og også for kommentaren :3 Jeg er stadig ved at finde ud af det her blogging noget, men galla er helt sikkert <3 Hvordan så du ud til galla?