Searching... searching

søndag den 5. februar 2012

Stamping plate!

Jeg er stadig på højskole... på tøjfronten sker der ikke det mest interessante, jeg render for det meste rundt i do-bok(Taekwondo træningsdragt), så det er ikke så interessant. Til gengæld er Taekwondo mega awesome! Og det er så rart at jeg kan snakke normalt med Dominik (en polak, der også gik på skolen sidste semester, som jeg basically har en lang og indviklet historie sammen med). Jeg har Judo, Taekwondo, Capoeira, Outdoor, Japanese Culture, Swimming samt Budo Culture, så det er rimlig awesome. Hvis bare jeg havde Zumba i stedet for Japanese Culture, så havde jeg så meget sport, som man kunne. Et minus ved at have så meget sport er dog, at man ikke rigtig kan have nogle smykker på og man kan heller ikke udtrykke sig ved hjælp af stil, da man simpelthen ikke laver andet en sport og derfor er det for besværlig og tidskrævende at skifte tøj. Noget man dog kan gøre personligt er ens negle, så jeg prøver at lave noget nailart af en form. Jeg har taget nogle billeder,  men jeg kan ikke finde mit kamera, så det er lidt skidt... Men derfor synes jeg også det var ret nice da jeg så den her giveaway Jeg fandt den via en norsk negleblogger, men norsk er til at læse for os danskere :) I den her giveaway kan man vinde en stamping plate (en plade man basically bruger til at stemple et mønster over på sin negl). Så nu bliver der lige linket lidt, samt kommer en lille update. Det er svært at opdatere hernede fordi hver dag er den samme og alligevel er det anderledes. Derudover sker der så meget hele tiden så jeg glemmer et :p Men faktum er at jeg stadig er på Bosei, dog bor jeg her gratis mod at jeg arbejder for skolen. Ca. 23 mennesker fra sidste semester går her stadig, men i alt er vi 73, så det er alligevel mange nye mennesker. I should really go to bed.... men først skal er lige bestilles negleplade :D

Ingen kommentarer: