Searching... searching

mandag den 6. juni 2011

Læseferie

Ja, der sker ikke så meget i mit liv lige nu, jeg har læseferie og er pt. i gang med at læse op til mundtlig spansk - det er bare så svært at tage sig sammen til at læse når vejret er så godt som det har været de sidste par dage :D Jeg har været op i mdt. engelsk og AT og fik hhv. 10 og 4 - som jeg langt fra er tilfreds med, men det var dog forståeligt. Min fødselsdag forløb også ganske gnidningsfrit, vi fik lækker morgenmad og så var jeg inde i København og shoppe med min mor. Weekenden har jeg brugt på at arbejde, se den nye X-Men film (James McAvoy er altså noget så nuttet - især når han ikke er iført gedeben :3), som jeg faktisk synes var ret god, being an X-Men geek and all, og læse Harry Potter igen. Jeg er nået til 5'eren, men tænkte at jeg nok hellere måtte få læst spansk. Og dog sidder jeg og skriver et blogindlæg... fantastisk med overspringshandlinger :)

Derudover så faldt jeg over denne videohttp://cathinthecity.modette.no/ , som jeg egentlig synes alle burde se. Jeg er ikke den store bruger af solcentre, jeg gjorde det op til min konfirmation da mine forældre mente, at jeg da skulle være brun i min hvide kjole, hvilket de sørgede for ved at smide mig i solcenter OG derefter smøre mig ind i selvbruner, jaja.. anyways, se filmen. Lad være med at risikere dit liv for at blive brun "the nice and easy way", så hellere en selvbruner eller en tur i haven eller parken (med solcreme). Moralprædiken <3

1 kommentar:

Thea Henriksen sagde ...

Fin blog du har, er blevet fast læser!
Du kan besøge min blog på www.daysofblogging365.blogspot.com (: