Searching... searching

torsdag den 23. juni 2011

STUDENT ANNO 2011!

Jeg fik fandme også 12 i dansk! Så med et 12-tal i huen og tonsvis af blomster (jeg føler mig så elsket! :D) fejrede jeg, at jeg var blevet student med Københavnertur, god mad og drinks (Piña Colada <3). Jeg havde slet ikke sovet op til min eksamen fordi jeg var så spændt. Den der kugle af glæde eller sommerfugle eller hvad man  nu vil kalde det i maven fortsatte bare hele dagen i gennem, der føltes som en drøm. Jeg var seriøst bange for at det bare VAR en drøm og jeg så ville vågne og opdage, at jeg slet ikke havde været til eksamen endnu... Den her følelse af eufori, den her følelse af at blive student, den kan slet ikke forklares. Tirsdag den 21. juni 2011 var den bedste, den lykkeligste dag i mit liv. Og følelsen varer ved :)

Studentermiddagen (onsdag) var også enormt hyggelig og min dejlige spansklærer lavede underholdning sammen med min oldtidskundsskabsvikar ( fra 2.g) til denne sang og det var altså genialt. Min dansklærer sang for os sammen med min fysikvikar (fra 2.g også). De sang den her og kaldte det en kærlighedserklæring til eleverne - det var altså lidt sødt :) En fra min klasse var også oppe og synge sammen med musikholdet :) I det hele taget er min skole ret musikalsk og to piger var oppe og synge solosang. Og så fik vi skrevet i hinandens huer! Jeg mangler et par hilsner, men det kan jeg forhåbentlig nå på fredag hvor vi skal køre i vogn. Det bliver så hyggeligt tror jeg, jeg glæder mig!

Det eneste dårlige ved at blive student er at jeg ikke skal se min klasse mere. Her i 3.g har det simpelthen været så hyggeligt og jeg er virkelig kommet til at holde af dem - noget jeg aldrig troede skulle ske, da jeg overvejde at droppe ud pga. selvsamme klasse...Jeg kommer heller ikke til at se mine veninder fra skolen så meget som jeg gør nu.. det er altså lidt trist... jeg har dog holdt fast i mine veninder fra folkeskolen, så det håber jeg, at jeg også kan med mine gymnasieveninder. Min klasse og mine veninderr er altså noget så inspirerende og dejlige på hver deres måde :) Og jeg er så fandens dårlig til at give slip, selv når jeg ved at jeg burde.

MEN! Nu skal jeg bare nyde at jeg er student og nyde den sidste tid uden at tænke på fremtiden og de valg jeg skal tage. Leve i nuet, Carpe Diem(Carpe Noctem?) og ja... bare være glad. Min følelse i maven er der endnu og den følelse skal jeg altså bare leve på og nyde og få så meget ud af som muligt :)

Live, laugh, love :)

Ingen kommentarer: