Searching... searching

lørdag den 18. juni 2011

New stuff

Så fik jeg bestilt noget mere E.L.F (kan købes her: www.eyeslipsface.co.uk), denne gang nogle af deres make-up brushes. Jeg har hørt at deres brushes fra deres Studio Line ikke skulle være så gode, men disse er fra deres bamboo et-eller-andet line, så nu må jeg se (50 % off for noget der i forvejen koster ca. 100kr for 5 brushes... tjo det er vel okay). E.L.F har næsten hele tiden tilbud kørende, og i forvejen er det bare mega billigt. I like - sådan generelt i hvert fald. Der har været nogle smuttere men det sker jo.

Anyways, da jeg bestilte mine brushes var der 50 % off, og nu kører E.L.F (jeg elsker altså det navn) en kampagne hvor man får 10 gratis øjenskygger med hvis man køber for mindst 20 pund (og det kan man få meget for!)



Ved ikke om man kan se det billede... anyways, jeg ser frem til at modtage mine brushes og prøve dem (God knows I need brushes)

Jeg fik 12 i historie... ufatteligt. Så er der kun dansk tilbage på tirsdag og så er jeg student!

Ingen kommentarer: