Searching... searching

mandag den 13. juni 2011

What just happpened?

Jeg fik 12 i mundtlig spansk... like wut? Desværre lader det til at jeg grundet mit irriterende 4-tal fra AT (som naturligvis tæller som to 4-taller grundet et eller andet med at man ikke får skriftlig karakter i AT men kun mundtlig) kan jeg, selv hvis jeg får 12 i historie, som også tæller for 2, og 12 i dansk, ikke få et gennemsnit på 9,3 som jeg gerne ville have. Så kunne jeg have læst psykologi på Odense universitet (Københavns universitet kræver et snit på 10,5...not gonna happen), men det kunne godt tyde på at jeg ikke kommer til at gøre det.. nu må vi se hvad fremtiden bringer. På højskolen skal jeg læse japansk, så det kan være, at jeg skal læse Japanstudier på KU eller måske i Århus... men hvis det heller ikke fanger mig så meget som jeg håber, bliver det nok engelsk... et eller andet sted :)

Jeg har forresten været til 18-års og barnedåb her i weekenden - to yderligheder kan man vel sige :) Det ene var 2 minutter fra hvor jeg bor, det andet var i Jylland - meget langt væk, men meget hyggeligt. Det var hyggeligere end at være til 18-års... oh well. Jeg skal læse historie - EFTER jeg har hentet min bog på skolen. Hvorfor den ligger der kan jeg ikke svare på. Jeg forstår altså ikke mig selv nogle gange... *suk*

Ingen kommentarer: