Searching... searching

lørdag den 20. august 2011

Højskole

Jeg er ikke så glad for denne slags indlæg, men det er altså hvad det kan blive til. Jeg har en masse at fortælle, men internettet er så skide dårligt her, at jeg ikke kan nå at skrive længere indlæg før den smider mig af. Så ganske kort er her super fedt, masser af drenge - endda også udenlandske - super fede fag og rigtig gode lærere, masser af sociale aktiviteter, fest hver fredag og lækker, omend nok ikke såååå sund mad igen. Eller jo måske, men det er bare ikke det, jeg havde forventet. Men det smager godt. Vi har haft intro dage og wellness dag og på mandag starter vi for alvor.

Jeg skal have health and fitness (zumba, nutrition, yoga, massage etc.), karate, japansk og meditation som fag. Derudover hver torsdag japansk kultur og om fredagen international class (debate - why are danish people so starnge?)

2 kommentarer:

Helene sagde ...

Hey Mone
Lyder godt, men skriv indlægget i word og kopier det så over når du har internet :) Så kan du skrive mere og vi andre kan læse mere. Lyder godt at du hygger dig, og det massage har du lige at lære videre af når du kommer hjem :p

Matilde sagde ...

*at savne Mone-hed*