Searching... searching

onsdag den 10. august 2011

Skriblerier

Så er det sgu idag. Idag tager jeg til Præstø på højskole. Det bliver mega fedt, men nok også mega svært at skulle undvære folk herhjemmefra selvom det kun er 4 måneder ca. Det er egentlig lidt sjovt, at jeg er så nervøs for det, for jeg skal jo ikke til et andet land (jo Japan, men ikke endenu), jeg skal bare til Præstø, 1 times kørsel fra Måløv station, så det er ikke engang slemt. Jeg er bare virkelig meget tryghedsnarkoman... Jeg håber folk er søde derovre, for 4 måneder uden at have nogen at snakke med til dagligt ville jeg ikke kunne holde ud. Jeg håber, at min roomie er sød, jeg håber timerne er noget værd, jeg håber, jeg kan komme i form og jeg håber, jeg har penge nok. Så meget usikkerhed - men måske er det dét, der er fedt. Starte på en frisk uden at være halv-deprimeret som jeg var da jeg startede på gymnasiet og derfor kom skævt ind på folk, at starte helt forfra (dog med et begræsnet klædeskab *suk*) og bo klods op ad folk. Jeg satser på at det bliver ldit ligesom en efterskole, selvom jeg aldrig har været på en og derfor ikke kan sammenligne. Men jeg håber på, at det bliver hylende skægt og at man får en masse livslange venskaber - eller bare et par stykker :)


Det har jeg fandme bare at få når nu jeg har betalt så mange penge for det :p

Ingen kommentarer: