Searching... searching

torsdag den 14. juli 2011

En lille opsummering

Så skete det igen. Jeg har været social... Jeg har arbejdet så meget i løbet af ferien, at jeg knapt nok har haft tid til at se mine veninder. Men det blev der lavet om på :)

I lørdags var jeg til studenterfest hos Sofia hvor det lykkedes mig at få både en trekant og en firkant i huen, dvs. en firkant for 24 genstande og en trekant for at se solen stå op. Jeg bryder mig dog ikke om at klippe i min meget fine, meget dyre hue, så jeg nøjes med at tegne i den. :) Men det var i hvert fald helt vildt hyggeligt hos Sofia, selvom vi ikke var så mange. Hendes klassekammerater + gamle barndsomsven Christian (som egentlig hedder Emil) er noget så hyggelige og det var sådan en god gammeldags privatfest hvor man mingler og hygger sig gevaldigt. En af de andre gæster, Jackie, og jeg tog dog op til en fælles veninde - for ham kone (for sjov) - som ikke bor så langt væk og sagde lige hej til hende før vi vendte tilbag til Sofia og hjalp med at begå massakre... I see dead mosquitos.
Søndag  var afslapning hvor min kæreste kom over, hvorefter vi så mandag tog ind til København og spiste på Wagamama, en asiatisk restaurant, der ligger i Tivoli (dog behøver man ikke Tivoli billet for at spise der), måske lidt for at fejre, at vi nu har været sammen i 1 år og 7 måneder. Jeg siger jer, deres Chokolade-Wasabi kage smager som en lille bid af himlen og den er ikke engang stærk på trods af wasabien. Jeg gad godt lære at lave den kage selv... men det tror jeg ikke helt min figur gad :p Det er i hvert fald virkelig lækker mad man får derinde, det kan anbefales.
Derefter tog vi hjem til ham, spillede Trine, og overnattede til tirsdag  hvor jeg skulle hen til noget pigehygge, der indebar pigefilm, pigepizza, pigesladder og pigedrinks. Ganske hyggeligt. Der overnattede jeg så også.
Da det så blev onsdag tog jeg over til en veninde og fik syet lidt cosplay samt snakket og hygget, hvorefter jeg så tog hjem og faldt død om i min seng (omkring kl. 3 efter at have læst blogs, men schh) :D
I dag torsdag skal jeg også over og sy cosplay, så det skal nok blive godt :) Jeg skal cosplaye Cornelia fra W.I.T.C.H., så jeg skal i gang med noget serious belly-flattening. Jeg er egentlig okay glad for min mave, men når man skal have mavebluse på:

Cornelia fra W.I.T.C.H (source: google)

Så skal jeg nok have punkteret den lidt :p Så det bliver noget med ingen kulhydrater, masser af grønt, mindre kalorier end jeg forbrænder og så poweryoga, pilates og zumba, samt specifikke maveøvelser, da det er det, jeg har at arbejde med herhjemme :P Jeg gider ikke betale for et fitnesscenter lige pt., så det bliver bøger, blade og computer, der skal være mine personlige trænere. Fancy, fancy :D
Men damn det bliver fedt at cosplaye den gamle tegneserie og blusen, som vi har lavet indtil videre minus et ærme, sidder simpelthen perfekt og ligner virkeligt godt (If I must say so myself - and I must :D). Den er lavet af strækjersey, noget ingen af os havde erfaring med, men en gang skal jo være den første. Skoene bliver nok de sværeste at lave, men ideerne er der :) Jeg glæder mig! Snart genki, snart højskole, fuck yeah :D

Ingen kommentarer: