Searching... searching

onsdag den 6. juli 2011

Materialismen slår til igen: New Stuff pt. 2

Det der med pt. 1 og pt. 2, det bør jeg næsten gøre til mit varemærke. Og det er da ikke helt gennemtænkt at part 2 kommer før part 1 når man kigger på oversigten... I fail :p

Anyways, more stuff.

Jeg var på arbejde igen igår (mandag) som sagt og da havde jeg lige 30 minutters pause (ka-ching), hvilket desværre resulterede i, at jeg nåede forbi Vila i Ballerup Centret og købte mig et par blå haremsbukser i et virkeligt lækkert materiale sat ned fra 299kr til 75kr! Udsalg du er en frister(?)! Men dem har jeg ikke noget billede af endnu eftersom klokken er 00:00 (jeg må ønske!) og jeg først har fået taget mig sammen til at skrive noget nu - hvilket nok skyldes at min kæreste var på besøg ^^ Så det må blive good ol' Føtex og Vero Moda for nu :) Det kan være jeg skal lave en pt. 3 (Damn jeg køber meget gøgl...)

Fra Føtex:

Lilla-mønstrede haremsbusker til 25kr, almindelig basic sorte leggings til 75kr og lyseblå-ish leggings til 40kr.

Så lige et close-up af de blå hvor man kan se farven lidt bedre. De er sådan lidt lyseblågrønne - nærmest mint-farvede
Øreringene her er egentlig guldfarvede med hvide duer, men det er lidt svært at se. Fantasien må tages i brug her :)

Disse kostede 20 kr


Og så lige et billede hvor man kan se hvordan de skal sidde - det er vores meget smukke have, der ses i baggrunden :)

Og jeg købte mere endnu! Jeg var også lidt "fornuftig" og købte læsestof.


Forsiden på Q (høhø... jeg har en veninde som kaldes Q) generer mig virkelig(altså ikke hendes forside! Selvom jeg nu ikke ville have noget imod at få lidt af hendes famøse barm...), jeg kan ikke finde ud af hvad det er, men den ser så falsk ud(ikke hendes barm, den er sgu ægte!)... jeg tror damen stod op til fotoshootet, tør men iført badedragt og så er vandet blevet photoshoppet over hende...det er nok der den går galt :) Årh nedern humour klokken halv 1 om natten <3
Sirene synes jeg er et enormt dårligt blad, jeg savner Bazar, men denne gang købte jeg det for at få den gratis bog (hvilket også var den primære grund til at jeg købte Q (høhø)), men det var bare en DEL af en bog øv :( 30kr spildt.

Fantastisk bog! Jeg elsker smoothies og denne har opskrifter, der er gode til dine negle, hvis du har ledsmerter, menstruation whatever :D Desværre er der lidt for mange juicer i forhold til smoothier i denne bog, men det er okay, den er rar :) 39 kr
Mmm smoothier <3 Jeg har spist smoothier til morgenmad her de sidste par dage, de mætter faktisk utrolig meget! Og jeg føler mig så sund når jeg spiser dem, selvom der ganske vist er frugtsukker i... jeg kan altså ikke finde ud af om det er sundt eller usundt, men det smager himmelsk :D Opskrifterne er dog ikke fra denne bog, men fra denne her, som jeg gav 49kr for i en Bilka engang. godtkøb.dk

Det var vist alt fra Føtex denne gang (men det var alligevel også en sjat), nu gælder det Vero Moda.

Fra Vero Moda:

De var på udsalg med 50 % hver (til 50 kr, ned fra 100kr) = 2 for 1 :D
Jeg elsker farver og jeg elsker nederdele, især miniskirts. Jeg har 3 andre fra H&M i pink, lyseblå og lilla, en grøn fra Asos samt et par mønstrede fra Gina Tricot og Monki og jeg knuselsker dem simpelthen!  Disse sidder også supergodt og har nogle fantastisk flotte farver. Jeg elsker farvet tøj, så denne sæsons tendenser har været lige mig :D Jeg elsker color blocking, men nogle gange er jeg i humør til noget lidt mere afdæmpet, dog sørger jeg altid for at have noget farve på. F.eks. ved dette outfit:

I'm such a crazy cat-lady! Bluse: Gina Tricot, Nederdel: Vero Moda i Stenløse (også på udsalg til 50kr!). Jeg har også armbånd på fra hhv. Føtex, Asos.co.uk og SVS-con samt en ring fra asos.co.uk og øreringe fra Føtex, men dem kan man ikke helt se.
Her havde jeg et par grønne ballerinaer på fra H&M og mørk-pink læber ("Gypsy" fra http://www.eyeslipsface.co.uk/ ) samt de farver, der er på kattetrøjen i form af det røde halsbånd og "pelsen". Lykkekat nyan <3

Hmm ja... det var lidt random...

EDIT:

Jeg fandt lige nogle billeder af mine armbånd plus min ring og øreringe (som bortset fra det er mine lykkeøreringe - ved alle de eksamener jeg fik 12 i bar jeg dem) :)

Ring fra Asos ("See no Evil, Hear no Evil, Speak no Evil" - den er så FED den ring!) og mine papegøjeøreringe aka. lykkeøreringene fra Føtex

Det røde bånd er fra SVS-con(<3 dejlig tur), bladarmbåndet er fra Asos.co.uk og man kan lige skimte nogle perler under, som er en del af et armbånd fra Føtex.

Ingen kommentarer: