Searching... searching

torsdag den 7. juli 2011

Mere materialisme!

Jeg var ude og få byttet to af mine studentergaver i går: et Troldekuglevedhæng formet som en studenterhue og to bøger, da jeg synes det var for stort og klodset til resten af mine vedhæng samt en ring som tidligere nævnt var for stor, men derudover også lignede to andre ringe, jeg havde i forvejen lidt for meget til, at jeg ville få den brugt. Derfor tog mig og min mor en tur til Værløse og derefter til Ballerup. Min mor ville gerne have nogle nye gummisko, så vi var også en tur i H&M, der selvfølgelig havde udsalg. Jeg kom dog kun hjem med 2 ting (2 ting på 10 minutter... godt de skulle til at lukke!)

Jeg kan ret godt lide mad, og det er en stor del af min hverdag og til tider dagens højdepunkt. Min morgenmad idag var dagens højdepunkt(smoothie <3) indtil videre, men min frokost var nu ikke helt dårlig heller :)

Min frokost bestod af rester, i dette tilfælde pastasalat mm :)

Smoothieeeeeeee (Leeeeeeeroy) <3
Som nævnt er det ikke min egen opskrift, men taget fra en bog. Opskriften er dog som følger (og den smager himmelsk!)

1 banan
1 fersken (halveret og udstenet)
2 dl appelsinjuice (dog brugte jeg blandet juice, der kan købes i Netto til 10kr for 1½ l mener jeg)
4 jordbær (det er sikkert meningen, at de skal være friske, men jeg brugte frosne og det fungerer også)
1 tsk honning

Det hele blendes til smoothien er glat og jævn.

Mine nye studentergaver:

Pandora ring med ægte perle i.
Den blå glasperle er den jeg byttede den til - bemærk venligst djævlehovedet i sølv...

... det kan vendes! Hurray! Og jeg får lige en ekstra chance for at vise farvespillet i det nye vehæng (den er både lavendel og blå) :D

Som sagt var jeg jo også i H&M og dette er hvad jeg fik købt med hjem.

Fra H&M:

Endnu et tight miniskirt! Sat ned fra 80kr til 30kr.

Og en orange neglelak til 10kr. Jeg har i forvejen  en orange lak, men den misfarver mine negle som den eneste af mine lakker! Så nu må jeg se om den her er bedre.
Oooooog til sidst:  noget outfitsværk :)
 

Top: Monki, Nederdel: Asos
Sådan så jeg så ud under jagten på de fine nye ting. Jeg havde også mine nye cognacfarvede wedges fra H&M på, men dem kunne jeg ikke lige tænke langt nok til at få med også.

Jaja, det bliver vel bedre med tiden :)

Ingen kommentarer: