Searching... searching

mandag den 11. juli 2011

Well damn

Betsey Johnson Fall collection 2011 (source: style.com)

Se hvor sød hun er! Og hun har pæææææne ben (og pænt hår) (source:?)

Jeg gad godt den her frisure i sommervarmen (source: seventeen.com)
Nøj hvor kunne jeg godt tænke mig Betsey Johnsons ovenstående efterårssæt! Jeg elsker kjolens snit og hele sættet har sådan noget russisk, tegnefigurs agtigt over sig... på en helt igennem positiv måde selvfølgelig :D Jeg elsker Betsey Johnson, simpelthen. Jeg elsker at hun laver nogle anderledes design og er ligeglad med at man ikke kan sætte to mønstre sammen, samt at moden dikterer neutrale farver (som jeg synes har været mode igennem lang tid - dette år undtaget naturligvis :D). Hun og  dem der bærer hendes designs har simpelthen så meget guts og jeg ELSKER det!

*Calming down*

Pigen på billede 2 var faktisk inspiration til min frisure sidst jeg fik klippet frisure i håret, så næste gang jeg skal til frisøren skal jeg helt sikkert have noget lignende igen. Nu er mit hår dog så langt at jeg kan lave en frisure som pigen på billede tre. Det er bare sådan en glad og sommerlig frisure (i mine øjne) :) Jeg har igennem en længere periode fået amerikanernes svar på Vi Unge, nemlig bladet Seventeen, og jeg synes det har et helt vildt dejligt outlook på piger og mode/stil i forhold til danske blade til den aldersgruppe. Jeg er nok lidt for gammel til et blad bærende navnet Seventeen, men fuck nu det, I still love it :D

Ingen kommentarer: