Searching... searching

mandag den 4. juli 2011

Materialismen slår til igen: New Stuff

Den forløbne uge har været rigtig, rigtig god i forhold til aflevering af pakker af postmanden! For meget, meget lang tid siden bestilte jeg nogle ting  samt byttede nogle sko fra H&M og i sidste uge ankom de så, i god behold men ventede. Ufattelig så lang leveringstid der er fra H&M... jeg bestilte nemlig også et par ting fra Nelly.com i søndags takket være et  VIP-pas fra søde Katrine der delte det med os dødelige, som gav mulighed for at tyvstarte lidt på Nellys udsalg. Det kom altså allerede i tirsdags, blot to dage efter det blev bestilt. Win! Da jeg har arbejdet hele ugen (som i virkelig hele ugen fra mandag til søndag og også skal  arbejde idag (mandag)), har jeg også fået købt lidt ting fra Føtex, der også havde udsalg :D. Mit uddannelseskort gjaldt til Ølstykke (da jeg jo gik i skole i Stenløse), så da det næsten var udløbet tog jeg på Stenløse bibliotek for at aflevere en bog, men faldt over et par ting fra Vero Moda, også på udsalg, som også lige skulle med hjem.

Well off we go:

Jeg har kun billeder af de byttede sko fra H&M, idet jeg sendte resten retur (en hat, en blazer og et par haremsbukser), da blazeren var for lille og resten ikke levede op til forventningerne. Nu venter jeg bare på at min blazer kommer hjem igen *suk* Det kan tage tid. Anyways, sko!

Cognac farvede wedges fra H&M - på udsalg til 99 kr (sat ned fra 250 kr)

Fra Nelly:

Nelly Exclusive Stina - på udsalg til 199 kr, sat ned fra 399 kr


Beklager det lidt rystede billede - det skal nok blive bedre (forhåbentlig XD). Anyways, de sko havde jeg ønsket mig i et stykke tid, da de er lidt Jeffrey Campbell Lita-agtige, bare meget billigere. Jeg vil stadig gerne have nogle ægte Lita'er engang, og hans Cascade Parade Wedges, men dem har jeg kun fundet et sted og det er i USA :( Måske man skulle tage ind på Strøget og spørge om de kunne bestille dem hjem...
Indtil videre må jeg nøjes med disse her! :D Anyways, mere fra Nelly.com :

Fra venstre: Turquoise & Caicos, Topless & Barefoot og Coat Azure.
Coat Azure har en lille smule shimmer i, noget, der lige kan anes på dette billede.
Disse er mine 3 første Essie lakker, da jeg synes 135 er lige en anelse for pebret for en neglelak, men disse tre her var også sat ned hos Nelly til 79 kr/stk, hvilket stadig er lidt dyrt (synes jeg), da jeg normalt køber Goshs lakker (60 kr /stk) eller Stargazer (mellem 29 kr/stk. og 35 kr/stk. hos http://www.madamelepink.com/nailpolishdk.html ). Men nu har jeg dem og nu skal de bare prøves :)

Jeg lavet et nyt indlæg med det fra føtex og det fra Vero Moda tror jeg. Forkortning af indlæg wuhuu!

2 kommentarer:

Jessica sagde ...

Love the shoes from Nelly. And the colour of the blue Essie nail polish is really nice.

http://dassida.blogspot.com/

Simone sagde ...

Yeah isn't it? :3 I love it and I haven't even worn it yet (yellow stained nails, go away!). The shoes are amazing too and so easy to walk in, you wouldn't believe it :)

I'll check out your blog right now! :D